Kui te juhite füüsilist e-poodi ja olete teadlik sellest, millised e-poe platvormid on teile sobilikuimad, siis on teil võimalik otsuseid langetada selle üle: millist tüüpi tooteid peaksite te müüma, kuidas neid korraldada ja milline peaks välja nägema teie e-poe visuaalne disain. Sama saate te teha ka e-kommerts veebisaidi juures, aga selleks, et teie e-pood õieti toimiks, vajate te õigeid tööriistu.
E-Poe platvormid aitavad teil oma interneti poodi üles ehitada maast madalast, et teil oleks võimalik seal müüa erinevaid tooteid või teenuseid ja isegi hallata erinevaid turundusülesandeid, nagu näiteks e-maili saatimine teadaannete esitamiseks. Siin toome me välja parimad e-kommerts saidi ehitamiseks mõeldud tasulised ja tasuta e-poe platvormid, mis aitavad teil juhtida edukat e-poodi. Viska pilk peale järgmistele platvormidele ja vaata milline sobib kõige paremini just teile.
1. Shopify
Shopify on arvatavasti tuntuim saadaolev e-poe platvorm. Eriti muljetavaldav on see, et Shopify puhul ei vaja te e-poe loomiseks suuri tehnilisi teadmisi ja seetõttu on teil võimalik oma interneti pood üles seada ainult mõne minutiga. Kasutajatel on võimalik valida suures ulatuses mallide vahel või kujundada oma e-pood täielikult enda maitse järgi.
Platvormil on täielik CMS (sisuhaldussüsteem), mille abil kasutajad saavad hallata oma e-poe funktsioone ja paigutust. Kasutajad saavad hallata oma e-poodi ringi liikudes läbi Shopify mobiilirakenduse, ja ka platvorm ise on täielikult reageeriva disainiga, mis tähendab seda, et teie pood optimeeritakse teie kasutajate jaoks olenemata sellest kas nad pääsevad sellele ligi läbi arvuti või oma nutiseadme.
2. BigCommerce
Bigcommerce loodi aastal 2009. Nagu ka Shopify pakub Bigcommerce teile suures valikus malle ja teemasid, et teie e-pood näeks visuaalselt muljetavaldav välja. Platvorm sisaldab täisfunktsionaalset CMS-i, mis võimaldab kasutajatel hallata kogu veebisaiti, mitte ainult poodi.
Kasutajad saavad kasu üksikasjalikust ja paindlikust tootehaldusest, optimeeritud otsingumootorite paremusjärjestusest koos mitmesuguste integreeritud turundusriistade ja analüütikaga. Platvorm pakub automatiseeritud tellimuste töötlemist, paindlikke maksureegleid sõltuvalt tellimuste tegemise ja saatmise kohast ning tuge mitme valuuta jaoks.
3. CoreCommerce
CoreCommerce seati üles 2001. aastal ja keskendub e-kommerts teenuste pakkumisele väikese ja keskmise suurusega ettevõtetele. Ettevõte paneb rõhku lihtsusele ja läbipaistvusele, lubades, et seda platvormi on lihtne kasutada ja kliendid ei satu varjatud tasude alla.
Võib-olla on CoreCommerce’i kõige unikaalsem külg see, et kõiki selle funktsioone pakutakse kõigile klientidele, olenemata sellest, millisel plaanil nad on. Hinnaplaanid määratakse kindlaks toodete ja e-posti aadresside arvu ning kasutaja poolt vajaliku salvestusruumi hulga järgi.
Nagu ka teised e-poe platvormid, CoreCommerce pakub funktsionaalsust teie e-poe disaini jaoks, tootehaldust, tellimusprotsessi läbiviimist ja turundust.
4. Volusion
“Volusion” on olnud internetis saadaval alatest 1999. aastast. Nagu ka teistele e-poe platvormidele, pakutakse kasutajatele mitmesuguseid malle, mille hulgast valida, ning soovi korral on teil võimalik neid malle ka ise kohandada. Kui on vajadus keerukama kujunduse järgi, siis Volusion pakub kohandatud kujundusteenust, mis võib hõlmata kaubamärgi loomist ja ettevõtte sotsiaalmeedias esinemist.
Platvorm pakub teile eeldatavaid saidi ja tootehaldusvahendeid, SEO, sotsiaalmeedia ja tütarettevõtete turustusfunktsioone koos e-kirjade ja tellimuste haldamise funktsioonidega tellimuste kiireks töötlemiseks, maksete vastuvõtmiseks, maksude arvutamiseks ja POS-i integreerimiseks.
Lisaks sellele platvormile ja seotud teenustele pakub Volusion oma rakendusi oma partneritelt, kasutajatele tuge ja e-kaubanduse abistamiseks vajalikku teadmistebaasi.
5. 3dcart
Kuna 3dcart on asutatud 1997. aastal, on see meie poolt välja toodud e-kommerts platvormidest vanim. See loodi eesmärgiga koondada ühele platvormile võimalikult suures koguses e-kaubanduse funktsioone.
Mõned platvormi uuenduslikud funktsioonid hõlmavad moodulit, mille kasutajad saavad installida, et pakkuda ostutellimuste süsteemi, lojaalsusprogrammi käitamise võimalust ja võimalust pakkuda korduvaid tellimusi. Mitmed nendest funktsioonidest on äärmiselt spetsiifilised, mis tähendab, et e-poode on võimalik kerge vaevaga kohandada iga ettevõtte vajaduste järgi.
Nagu ka teiste platvormide puhul, saavad kasutajad blogida otse 3dcartist ning kupongide seadistamiseks ja infolehtede saatmiseks. “3dcart” platvormi värskendatakse regulaarselt ja pidevalt lisatakse uusi funktsioone, näiteks “Drag and Drop HTML Builder”, “The Home Page Editor” või “Scheduled Promotions”. Kasutajatel on võimalik ka kasutada “tee pakkumine” funktsiooni, mis põhimõtteliselt võimaldab teil ja teie klientidel hinnaläbirääkimisi pidada.
6. OpenCart
OpenCart on ise-majutatud platvorm, mis võimaldab teil võtta täielik kontroll oma e-poe disaini üle. Teil on võimalik installida OpenCart otse oma arvutist või avada selle asemel hoopis pilvepõhine e-pood.
Ehkki kodeerimise kogemus on OpenCartist maksimaalse kasu saamiseks vajalik, on teil võimalus oma kodeerimisoskusi olemasolevate laiendustega kombineerida. Kaasatud administratiivlehed, näiteks tootekategooriad, lehe kujundus, tellimused, klientide loendid ja turunduskampaaniad, on teie poe alustamiseks kõigest mõned üksikud tegemised. Täiendavate funktsioonide saamiseks peate kasutama OpenCarti laiendusi.
OpenCarti laiendustepoes on üle 13 000 tasuta ja tasulise laienduse, mis koosnevad teemadest, maksesüsteemidest, müügiaruannetest ja muudest abistavatest moodulitest. Arendajad lisavad pidevalt uusi laiendusi, et teie poel oleks võimalik kasvada ja muutuda suurema hulga klientide omandamiseks.
7. WooCommerce
Kui te juba omate WordPressi saiti ja teil puudub ostukorvi rakendus, siis WooCommerce on teie jaoks parim e-poe platvorm. Selle asemel, et alustada uuesti mõnel teisel platvormil, integreerub see WordPressi pistikprogramm teie saidile, tagades lihtsa vaevaga ligipääs teie e-kaubandus platvormile.
Teil on võimalik hallata oma tellimusi, luua kuponge ja vaadata müügiraporteid oma WordPressi töölaualt. Uue toote lisamine on lihtne nagu tüüpilise postituse loomine. Kuna WooCommerce on WordPressi pistikprogramm, on sellel sama liides kui WordPressil, mis tähendab omakorda seda, et teil ole vaja võtta aega uue platvormi õppimiseks. Ainukeseks erinevuseks uue toote lisamisel ja uue postituse loomisel on see, et teil on tootele vaja lisada spetsiifilist informatsiooni, nagu näiteks kirjeldus, tootefoto ja kategooriad.
Kui leiate, et WooCommercil pole pärast installimist kõike vajalikku, saate te alati sellele mõned laiendused lisada. WooCommerce pakub laias valikus erinevaid tasuta ja tasulisi võimalusi teie e-poe laiendamiseks: teieni jõuavad reaal-ajas saatehinnad koos USPS-i laiendiga, integreerige erinevad maksesüsteemid või lisage WooCommerce’i tellimused, et klientidel oleks võimalik teie tooteid ja teenuseid tellida. Teil on võimalik neid laiendusi kombineerida mis tahes pistikprogrammiga, et kohandada teie poodi veel enam.
8. Wix
Olete te huvitatud internetipoe loomisest, kuid soovite sellele ka lisada blogi, kus tutvustatakse teie toodete eeliseid või funktsioone. Alustamiseks peate te looma veebisaidi, kasutades midagi sellist nagu on “drag-and-drop website builder”. Lisaks sellele ei vaja te absoluutselt mingisuguseid teadmisi kodeerimisest, sest Wix tuleb rohkem kui 500 muljetavaldava teemaga, mis võivad kiirendada teie saidi üles seadmise protsessi.
Kui te olete lõpetanud oma veebisaidi loomisega, suunduge sellisesse kohta nagu on Wix App Market. Lisage Wix Stores rakendus oma saidile ja te saate kõik e-kommerts funktsioonid, mida te vajate selleks, et alustada toodete müügiga. Teil on võimalik lisada tooteid, luua kuponge, üles laadida reklaamvideosid ja kohandada oma e-poe SEO-d sellisest kohast nagu “Wix store manager”. Lisaks sellele on teil võimalik muuta oma ostukorvi lehte, tootelehti ja tellismuse kinnituse lehte, mis vastab teie kaubamärgile.
Kokkuvõtteks
Mis tahes teekonna te oma veebisaidi ehitamiseks ette võtate, pidage alati meeles, et teie e-poe platvormid peavad olema lihtsa vaevaga uuendatavad ja hallatavad. Lisaks sellele tuleks vaadata alati intuitiivselt kasutatavate maksesüsteemide ja ostukorvide poole. Tehke kindlaks, et teie pood oleks täielikult integreeritud kõikide peamiste sotsiaalmeedia saitidega. Kasutama peaksite te alati ka SSL sertifikaati – külastajad tunnevad ennast SSL sertifikaati omavatel saitidel palju turvalisemalt.
Veebipoe seadistamisesse tuleks suhtuda äärmise hoolitsusega, et tagada professionaalse ja tõhusa saidi olemasolu. Internetis ostlemine jätkub ja suureneb meeletu kiirusega. Veenduge, et teie ettevõte ei jätaks kasutamata müügikanaleid, kus pole näha mingeid märke aeglustumisest.