Mis asi on üleüldse e-pood ja e-poe tegemine? E-pood on platvorm, kus on teie ettevõttel võimalik müüa erinevaid tooteid või teenuseid klientidele läbi interneti. E-poed võivad olla oma suurustelt alates väikestest alustavatest ettevõtetest kuni suurte mitme miljardilise käibega ettevõteteni välja.
Üks edukas e-poe strateegia annab neile võimaluse ulatuda laiematele ja globaalsematele sihtrühmadele väiksemate kuludega, sest nad ei ole seotud kohaliku kliendibaasiga.
Kuidas näeb välja ühe eduka e-poe tegemine?
E-poe tegemine võib olla teie jaoks üheks kasulikumaks ettevõtmiseks tänases digitaalses ökonoomias, aga selle edukuseni ei jõua te kindlasti üleöö. E-poe trendid ei ole kusagile kadumas ja sellepärast on ühe suurepärase e-poe olemasolu teie jaoks üheks parimaks valikuks. E-poe omamisel on suured eelised – paindlikud töötunnid, madalad algsed investeeringud, täielik kontroll teie e-kommerts ettevõtte üle. See kõik vajab aga sobivaid strateegiaid, pikemaid uuringuid ja pühendumust. Olenemata sellest, kas te müüte erinevaid tehnilisi seadmeid või toidukaupu, meie poolt loodud juhiste abil on teil võimalik ehitada ja kasvatada üks suurima sissetulekuga e-pood.
Milliseid oskuseid vajab e-poe tegemine?
Tänasel päeval ei vaja ühe suurepärase ja multifunktsionaalse e-poe tegemine suuremaid tehnilisi teadmisi, sest internetist on võimalik leida suurel hulgal just selleks kasutatavaid sisuhaldussüsteeme, millega tuleb kaasa suurel hulgal erinevaid teemasid.
1.) Pange paika endale sobilik ettevõtte plaan.

Enda veebilehe disainimist või sobiva sisuhaldussüsteemi valimist peate te ära määrama enda ettevõtte nišši.
E-poe ettevõtte plaan on dokument, mis toob välja teie ettevõtte ja selle eesmärgid, analüüsib teie tööstust ja konkurente ning määrab ära ressursid, mida on vaja teie plaani rakendamiseks. See loob ka nimekirja e-poe jaemüüjatest, keda te kasutate toodete levitamiseks ja turundusstrateegiad, mida te kasutate parimate müügitulemuste saavutamiseks.
Edukaimad ettevõtted lahendavad konkreetseid probleeme küsides endalt:
–Kes on teie kõige ideaalsemad kliendid?
-Milliseid valukohti mu tooted parandavad?
-Kes on mu konkurendid ja kuidas ma saan nende seast välja paista?
Kui olete selle kõik endale selgeks teinud, koostage endale ettevõtte kuvand, mis sisaldab teie missiooni, tootevalikut, hinnastrateegiat ja turundusliku lähenemise. See kõik toimubki algusest lõpuni sinu tegevuskavana.
2.) Valige enda jaoks sobiv e-poe platvorm.

Nüüd peate te e-poe loomiseks ja haldamiseks valima e-kaubanduse platvormi, mis sobib kõige paremini teie poolt müüdavatele toodetele, mille abil saate te hallata laoseisu, saata tellimusi jne.
Erinevaid e-poe tegemiseks mõeldud platvorme on mitmeid, kuid mõned neist on lihtsalt märksa paindlikumad, skaleeritavad ja lihtsamini hallatavad. Siin on selleks mõned populaarseimad valikud:
WooCommerce – See on ideealseks valikuks WordPressi kasutajatele, kes tahavad kasutada veebipoe juures suuremal hulgal valikuid.
Shopify – See on parimaks valikuks algajatele.
BigCommerce – Paindlik platvorm kasvavatele kaubamärkidele.
Squarespace/Wix – Kasutajasõbralik platvorm väikeettevõtetele.
Enne nende platvormide kasutamist peate te esmalt üle vaatama nendega kaasnevad vahendustasud, kohandamisvõimalused ja lisarakenduste võimalused.
3.) Looge veebisait enda kliente silmas pidades (veebisait, mis on tarbijate jaoks atraktiivne).

Sinu e-poe suurepärane kujundus mõjutab tarbijate esmamuljet, mis viib nad omakorda paremate konversioonideni.
Ilma korrektse ettevõtlusstruktuurita on klientide soovide rahuldamine äärmiselt keeruline. Tegelikult enamik professionaalseid ettevõtteid loovad lihtsalt tavalisi ja keskpäraseid e-poode, mis loob omakorda kehvemad äritegevused ning e-kaubanduse kogemused. Ainult need kes panustavad maksimaalselt oma aega ettevõtte loomisse suudavad luua lõppudelõpuks ühe muljetavaldava e-poe, mis muudab tarbijad korduvateks külastajateks.
Keskenduma peaksite te siinkohal:
–Puhtale kasutajakogemuse loomisele (UX).
-Selgetele meedia failidele ja fotodele.
-Mobiilsele optimeerimisele (üle 70% e-poe liiklusest tuleb läbi mobiilsete seadmete).
-Kiirele laadimisajale ja platvormi kahandatud koodiribadele.
Pidage meeles, et lihtne, kuid usaldusväärne kujundus ületab tihtipeale liiga atraktiivse.
4.) Looge atraktiivsed tootelehed.

Kui võrrelda, kuidas tootelehed kujunevad läbi erinevate ettevõtete, siis on selgelt näha, et need on väga erinevad. Mõned neist valivad otsese lähenemisviisi, kuvades toodete kujutist selgitades, miks peaks keegi neid endale ostma. Teised ettevõtted loovad jällegi liikuvate osade ja keerukate interaktiivsete elementidega keerukaid lehti.
Lisaks eelnevatele on olemas ka ettevõtteid, kes loovad meeldivaid tootelehti, mis annavad kasutajatele audentsed kogemused .
Tootelehed peaksid teid mitte ainult teavitama, vaid ka veenma. Selleks peate te:
-Välja tooma, milliseid eeliseid pakutav toode teile annab.
-Näitama toote selget hinda ja selle saadavust.
-Andma võimaluse oma tooteid arvustada.
-Lisama “Lisa korvi” nupu, mis jääks hästi silma.
Tooteid kajastavad fotod ja videod teie elustiilist aitavad teie tooteid silmatorkavamaks teha, mis võib drastiliselt müügitulemusi parandada.
5.) Loo usaldus ja usaldusväärsust

Usaldusväärsus on midagi, milleni on turundusmaailmas keeruline jõuda, sest me elame maailmas, kus ettevõtteid annavad suuri lubadusi – aga ei ole võimelised neid alati täitma. Kui te tahate jõuda pikaaegse eduni, peate te sellele lähenema teisel viisil.
Tarbijad teevad ostuotsuseid usalduse põhjal, mispärast on ka usaldusväärsus siinkohal nii oluliseks elemendiks. Ilma sellete teie potentsiaalne klient on alati skeptiline selle suhtes, millist teenust või toodet te neile pakute. Sellepärast on ka täiesti loomulik, et see võib kahandada teie ettevõtte ja e-poe külastajate arvu, millega kaasneb ka madalam konversioonde määr terves kogu müügiprotsessis.
Teisest küljest on usaldusväärsel brändil palju eeliseid. Looge bränd (ja äratage oma sihtrühmas usaldust) ning saate edendada klientide lojaalsust, suusõnalist tagasisidet ja eelise potentsiaalsete konkurentide ees. Üldiselt peetakse teie ettevõtet ka usaldusväärsemaks.
Kuna tarbijad on toodete ostmisel üsna ettevaatlikud, siis usaldusväärsuse kasvatamiseks tuleks:
-Kasutada SSL turvalisuse sertifikaati
-Kuvada selged tagastus- ja saatmispoliitikad
-Lisage sotsiaalseid tõendeid, näiteks iseloomustusi ja meediakajastusi.
-Pakkuge mitmeid makse-võimalusi.
Isegi kõige väiksem detail lehel “Kontakt”, võib luua suuremaid erinevusi.
6.) Suunake enda e-poele liiklust nö “Targa Turunduse” abil

Olenemata sellest, kas te olete huvitatud brändi kohaloleku parandamisest või toodete müügitulemuste kasvatamisest, on teie ettevõtte vajadusetele loodud kõikehõlmava digiturundusstrateegia olmasolu konkurentsivõimelisel digiajastul hädavajalik. Meie poolt kohandatud digiturunduse kampaaniad ja strateegiad võivad teie brändi tõsta esile otsingutulemuste lehel, et teie ettevõte tänasel digiajastul edasi viia. E-pood on ainult nii edukas, kui selle külastajad, sellepärast kooskõlastage orgaanilised ja makstud strateegiad.
Siin toome välja ennast tõestanud digiturunduse strateegiad, mis aitavad teil veebis nähtavust parandada ja müügivihjeid luua:
SEO: Optimeeri tootelehti oluliste märksõnade abil.
Sisuturundus: Alusta blogi või kasuta sotsiaalmeediat väärtusliku sisu jagamiseks.
E-maili Turundus: Koosta list e-kirjadest ja saada personaalseid pakkumisi.
Makstud Reklaamid: Rakenda Google’i või Meta reklaame sihitud klientide kaasamiseks.
Keskendu testimisele ja jälgimisele, et vaadata, mis töötab paremini teie sihtrühma jaoks.
7.) Optimeeri ja skaleeri

Olete te huvitatud oma ettevõtte müügitulemuste saavutamisest? Siis vajate te e-poe optimeerimist.
Ühe suurepärase e-poe loomine võib osutuda väga keeruliseks, kuid kui selleks aega varuda, siis on võimalik sinnani ja lõpuks jõuda.
E-poe optimeerimne tähendab kokkuvõttes protsessi, kuhu kaasatakse erinevad e-poe optimeerimiseks vaja minevad toimingud, et pakkuda teie klientidele parimad võimalikud kasutajakogemused. Kui teie kliendid on rahul, siis jõuavad nad mistahes e-poe ostuni, mis omakorda kasvatab müügitulemusi.
Seal on olemas mitmeid erinevaid e-poe optimeerimiseks kasutatavaid strateegiaid, mida teil on võimalik proovida ja enda jaoks ära kasutada.
Edu on iga e-poe aluseks. Sellest kõigest aru saamiseks peate te olema kursis jälgitavate andmetega:
-Millised tooted loovad teile parima konversiooni.
-Millised turunduskanalid annavad teile parima investeeringutasuvuse(ROI).
-Kus kliendid müügilehtris lahkuvad.
Viimased Mõtted
Ühe eduka e-poe loomine ei seisne lihtsalt õnnestumises – see vajab pikemat planeerimist, testimist ja oma klientidele parimate väärtuste pakkumist. Alustage tagasihoidlikult, tegutsege järjepidevalt ja ärge unustage, et tänu uutele trendidele on e-poe arendus järjepidev lõputu protsess, kus tuleb teil alati midagi uut juurde õppida. Aja jooksul muudate te oma e-poe ideest töötavaks brändiks.

