Digiturundus
Spark Media digiturundus aitab teie ettevõtte viia uutesse kõrgustesse parimate tulemuste saavutamiseks.

Mis on Digiturundus?
Digiturundus on midagi, mille alla kuuluvad kõikvõimalikud turundustegevused, mis toimuvad internetis. Selleks kasutatakse suurel hulgal erinevaid taktikaid nagu otsingumootorile optimeerimine (SEO), tasulised reklaamid, sotsiaalmeedia turundus, sisuturundus ja e-maili turundus, et teie kliendi kaubamärk jõuaks õige sihtrühmani ja kaasaks neid erinevates turunduskanalites.
Järgmiseks toome küll välja kõige enim levinud digiturundus kanalid, kuid aastatega arenevas digitaalsel maastikul võib neid olla märka rohkem. Liikluse kasvatamiseks, klientide haaramiseks ja konversioonide suurendamiseks on olemas kuus peamist digiturunduskanalit, milleks on: otsingumootorile optimeerimine (SEO), maksa-kliki reklaam (PPC), sotsiaalmeedia turundus, sisuturundus, e-maili turundus, mobiilne turundus.
Kõige Sagedamini Kasutatavad Digiturundus Strateegiad
Suurepäraselt üles ehitatud digiturunduse strateegiad tagavad, et kõik veebipõhised tegevused sotsiaalmeediast kuni SEO-ni oleksid kooskõlas teie kliendi äriliste eesmärkidega. Meie ettevõte kasutab digitaalseks turundamiseks digiturunduse strateegiate põhitüüpe nagu ppc-reklaamid, sotsiaalmeedia turundus ja SEO, et teie ettevõte oleks pidevalt pildis. Käesolevaid turundusmudeleid kasutades saame teile pakkuda teie poolt valitud turundusplaane, mis toovad kaasa suurepärased tulemused ja pikaajalise edu.
Olenemata sellest, kas te olete huvitatud brändi kohaloleku parandamisest või toodete müügitulemuste kasvatamisest, on teie ettevõtte vajadusetele loodud kõikehõlmava digiturundusstrateegia olmasolu konkurentsivõimelisel digiajastul hädavajalik. Meie poolt kohandatud digiturunduse kampaaniad ja strateegiad võivad teie brändi tõsta esile otsingutulemuste lehel, et teie ettevõte tänasel digiajastul edasi viia.
Siin toome välja ennast tõestanud digiturunduse strateegiad, mis aitavad teil veebis nähtavust parandada ja müügivihjeid luua:
01. SEO (Search Engine Optimization)
SEO ehk otsingumootorile optimeerimine on praktika, mille abil tuuakse kodulehele sihitud ja tasuta orgaanilist liiklust. SEO eesmärk on väga lihtne – teie kodulehe positsioonerimine parimale võimalikule kohale otsingutulemuste lehel. Mida parem on teie ettevõtte nähtavus internetis, seda rohkem liiklust suunatakse teie kodulehele, mille abil võite te jõuda ka paremate müügitulemusteni.
02.Google Ads (Pay-Per-Click) Turundus
PPC Google’is on teist tüüpi pay-per-click turundusstrateegia, kus igale esikohale asetatud reklaamile klõpsamise eest võetakse teatud tasu reklaamija käest. Seda reklaami mudelit seostatakse eelkõige Google Adsiga ehk reklaamiplatvormiga, kus on reklaamijatel võimalik luua ettevõtete jaoks reklaame, mis ilmuvad Google’i, Bing’i ja teiste otsingumootorite tulemuste lehtedel.
03.Sotsiaalmeedia (Pay-Per-Click) Turundus
PPC(pay-per-click) sotsiaalmeedia turundus tähendab reklaamide paigutamist kõige populaarsematele platvormidele, milleks on Facebook ja Instagram, kus reklaamijad maksavad selle eest tasu, kui mõni potentsiaalne klient selle vaatamiseks sellele klõpsab. Sellist tüüpi turundusstrateegia on sobilik igas suuruses ettevõtetele.
Veebiarendus & Bränding & Digiturundus


