SEO
Meie SEO teenus on mõeldud ettevõtetele, kes on huvitatud oma kohaloleku parandamisest otsingutulemuste lehel ja müügitulu kasvatamisest.

Mis on SEO – Otsingumootoritele Optimeerimine?
Lihtsamalt öeldes tähendab otsingumootoritele optimeerimine(search engine optimization) teie veebisaidi täiustamise protsessi, et parandada selle nähtavust Google'is, Microsoft Bingis ja teistes otsingumootorites, kui inimesed otsivad:
- Tooted, mida te müüte.
- Teie poolt pakutavad teenused.
- Teave teemadest, millest on teil head teadmised.
Mida parem on teie kodulehe nähtavus otsingutulemuste lehel, seda suurem on ka tõenäosus, et teid sellelt lehelt leitakse ja sellel klõpsatakse. Lõppkokkuvõttes aitab meie poolne otsingumootorile optimeerimise teenus ligi meelitada suurel hulgal kodulehe külastajaid, kellest saavad teie potentsiaalsed kliendid, kes on huvitatud kodulehe korduvast külastamisest.
Kodulehe SEO Olulisus Ning Selle Tüübid
Otsingumootoritele optimeerimine on äärmiselt tundlik ja kriitiline turunduskanal. Esiteks ja peamine: orgaaniline otsing annab 53% kogu veebisaidi liiklusest.
See on ka üheks peamiseks põhjuseks, miks prognooside kohaselt jõuab globaalne otsingumootorile optimeerimise tööstus 2028. aastaks 122,11 miljardi dollarini. Kodulehe optimeerimine toob igas suuruses kaubamärkide, ettevõtete ning organisatsioonide jaoks tõelisi äritulemusi.
Kui inimesed tahavad kuhugi minna, midagi teha, teavet leida, uurida või toodet/teenust osta – algab nende teekond tavaliselt millegi otsinguga otsingumootrite abiga. Igal aastal tehakse triljoneid otsinguid. Otsingud on sageli veebisaitide peamiseks liiklusallikaks, mistõttu on oluline olla otsingumootorisõbralik igal platvormil, kus inimesed saavad teie kaubamärki või ettevõtet otsida.
Teine põhjus, miks kodulehe optimeerimine on brändide ja ettevõtete jaoks kriitiline: erinevalt teistest turunduskanalitest on hea kodulehe optimeerimine äärmiselt jätkusuutlik.
Otsingumootorile optimeerimist on kolme tüüpi:
- Tehniline SEO
- On-Page SEO
- Off-Page SEO
01.Tehniline SEO
Kindlasti olete te huvitatud sellest, et otsingumootorid pääseksid hõlpsasti ligi teie kodulehe sisule (tekst, pildid, videod jne.). Siinkohal on olulised sellised tehnilised elemendid nagu URL-i struktuur, lehtede vaheline navigeerimine ja linkimine jne. Tehnilise otsingumootorile optimeerimise puhul on olulised ka sellised elemendid nagu mobiilisõbralikkus ja pealetükkivate vahereklaamide vältimine.
02.On-Page SEO
Kodulehe optimeerimise puhul tuleb teie sisu optimeerida kahe peamise sihtrühma jaoks: vaatajaskond ja otsingumootorid.
Vaatajaskonnale mõeldud sisu optimeerimisel peaksite veenduma, et lehed: hõlmaks asjakohaseid teemasid, sisaldaks liiklust omavaid märksõnu, kirjutatud sisu oleks ainulaadne, tekstid on hästi kirjutatud ning ilma grammatika- ja kirjavigadeta, sisaldaks multimeediume (nt pilte, videoid) ning oleks hästi loetavad.
Otsingumootorite jaoks on oluliseimad järgmised sisuelemendid, mille jaoks tuleks optimeerida: pealkirja tiitlid, meta kirjeldused, päise tiitlid (H1-H6), piltide alternatiiv tekstid jne.
03.Off-Page SEO
On mitmeid tegevusi, mis ei pruugi kuuluda otsingumootorile optimeerimise alla selle kõige rangemas tähenduses, kuid võivad siiski ühtida selle eduga ja sellele kaudselt kaasa aidata.
Linkide loomine (veebisaidi linkide hankimise protsess) on tegevus, mis on kõige enam seotud saidivälise optimeerimisega. Kui te hangite autoriteetsetelt ja usaldusväärsetelt veebisaitidelt mitmesuguseid linke, mis viitavad teie veebisaidile, võib see anda teie veebisaidile palju eeliseid (nt paremusjärjestus, liiklus). Linkide kvaliteet ületab linkide kvantiteedi – ja eesmärk on luua suur hulk kvaliteetseid linke.
"Baas Plaan"
"Professionaalne Plaan"
"Preemium Plaan"
Veebiarendus & Bränding & Digiturundus


