Google Reklaamid
Kasvata oma nähtavust otsingutulemuste lehel ja saa koheseid tulemusi, mida pakuvad teile meie poolt loodud kampaaniad ja Google reklaamid.

Mis on Google Reklaamid?
Google reklaamid on midagi, mille eest reklaamijad maksavad iga kord, kui kliendid klõpsavad nende reklaamile - sealt tuleb ka nimi "maksa-kliki"(pay-per-click). Klikipõhise tasu turundus on tasuline otsingumudel, mida kasutatakse bränditeadlikkuse suurendamiseks ja brändi pakkumiste reklaamimiseks.
Aastate jooksul on klikipõhise reklaami tasuvus tõestanud oma väärtust ühe parima ja kuluefektiivsema veebiturunduse strateegiana. Google reklaam võimaldab ettevõtetel oma reklaamikulude eest vastutada ja tuua oma brändi pakkumised õigete inimeste ette õigel ajal ja õiges kohas.
Klikipõhise tasu turundus pakub teile täpseimat sihitud nähtavust, mis kiirendab klientide ostuteekonda ja suurendab teie konversioonimäära.
Kuidas Töötavad Google Ads ja Google Reklaamid?
Google Ads (endine Google AdWords) on reklaamiplatvorm, kus ettevõtted maksavad reklaamide, tooteloendite ja videosisu veebis kuvamise eest.
Google Ads on võimas turundusplatvorm, kuid see võib ka vale turundusstrateegia kasutamisega suurt kahju tekitada. See on ka üks tõhusamaid müügitulemuste genereerimise tööriistu, mis teenib hinnanguliselt 8 dollarit kasumit iga ettevõtte kulutatud 1 dollari kohta. Kõigis tööstusharudes on Google'i otsingureklaamide keskmine konversioonimäär 4,2%, mõningate andmete põhjal võib see mõnes sektoris võib see tõusta isegi kuni 6%.
Google Adsi platvorm töötab "maksa-kliki-eest" ehk "pay-per-click" (PPC) süsteemi kaudu, kus ettevõtted maksavad iga kord, kui keegi nende reklaamile klõpsab. Erinevalt tavapärasest "maksa-kliki-eest(ppc)" tasulisest reklaamist arvestab Google Ads aga ka reklaami asjakohasust ja kvaliteeti, et määrata, milliseid reklaame ja millises järjekorras kuvatakse.
Konkreetseid märksõnu kasutav Google Ads reklaam ilmub otsingutulemuste lehel, kui keegi mõnda märksõna kasutades midagi otsingumootrite abil otsib. Mida asjakohasem on teie reklaam kasutaja otsingupäringu jaoks, seda paremal positsioonil see tulemuste lehel on.
See tähendab, et ettevõtted peavad Google Adsiga edu saavutamiseks oma märksõnad strateegiliselt valima, et luua kvaliteetseid reklaame.
Millised on PPC-reklaamide erinevad tüübid?
Nüüd, kui teil on olemas väike ülevaade sellest, mis on Google reklaamid, on järgmine samm mõista erinevaid PPC-turunduskampaaniate tüüpe, mis aitavad teil veebis nähtavust parandada ja oma teenuseid õigele vaatajaskonnale reklaamida. Meie ettevõte teeb tihedat koostööd klientidega, et määrata kindlaks sobivad PPC-reklaamid.
Olenevalt teie eesmärkidest on saadaval erinevat tüüpi maksa-kliki-eest Google reklaamid:
01.Search Ads
See on tasulise otsinguturunduse kõige levinum vorm! Seda tüüpi Google reklaam on nähtaval potentsiaalsetele klientidele, kes on juba eelnevalt otsinud teie tegevusvaldkonda puudutavaid pakkumisi.
02.Display Ads
Displeireklaamid(Display Ads) ilmuvad Google’i partnerveebisaitidel, sihtides sihtrühma, kes külastasid käesoleva tööstusega seotud saite.
03.Social Ads
Sotsiaalmeedia reklaamid ilmuvad sotsiaalmeedia platvormidel, nagu Facebook, Instagram ja Twitter.
04.Remarketing Ads
Uuesti turundamine(Remarketing) on väga levinud ja populaarne digitaalse turunduse vorm, mille käigus turundajad esitavad reklaame kasutajatele, kes on külastanud nende veebisaiti või mõnda kindlat veebilehte ja kes on või ei ole teinud seal konkreetseid toiminguid.
05.Google Shopping Ads
Google’i Shopping-reklaamid(Google Shopping Ads) ilmuvad karussellis peamiste Google’i otsingutulemuste kohal või kõrval.
06.In-stream Ads
Voosiseseid(In-Stream) reklaame nimetatakse ka YouTube’i reklaamideks. Need on maksa-kliki reklaamid, mis ilmuvad YouTube’i otsingutulemustes ja Youtube’i videotes.
07.Gmail Sponsored Promotions (GSP)
Gmaili reklaamid, varem tuntud kui Google’i sponsoreeritud reklaam, on olnud reklaamijate jaoks üks tõhusamaid kanaleid. Kuigi see ei too suurel hulgal liiklust, võib see pakkuda teile madalama CPA-ga konversioone.
08.Local Services Ads
Need reklaamid kuvatakse otsingulehel teiste maksa-kliki-eest reklaamide kohal, muutes need hästi nähtavaks inimestele, kes otsivad aktiivselt konkreetseid teenuseid.
09.Amazon PPC Ads
Amazoni PPC-reklaamid võimaldavad Amazonis kauplejatel tekitada bränditeadlikkust, suurendada müüki ja poekülastusi, paigutades platvormi võtmekohtadesse sponsoreeritud reklaame.
"Baas Plaan"
Parim väikeettevõtetele!"Professionaalne Plaan"
Tava ja keskmise suurusega ettevõtetele!"Preemium Plaan"
Sobilik E-Poodidele!Veebiarendus & Bränding & Digiturundus


